Translate | Przetłumacz

sobota, 14 września 2013

Informacje o The Sims 4 z DotSim

 News wzięty z: http://sims.arhn.eu


 Nadeszła pora, żebym opowiedział Wam nieco o The Sims 4. Zapewne część z Was widziała już zdjęcia z trybu tworzenia Sima. Był on dostępny nieco później na hali podczas targów. Widzieliśmy go nieco wcześniej i dodatkowo mogliśmy zobaczyć jak żyją Simowie w grze. Same zdjęcia nie mówią Wam zapewne za wiele, więc postanowiłem napisać dłuższą, ale mam nadzieję ciekawą, notkę o moich wrażeniach związanych z grą. Zacznijmy od kreatora Simów.


ARTYSTA Z GLINĄ
Różni się on bardzo od obecnego, ponieważ na dzień dobry usunięte zostały wszystkie przyciski z interfejsu. W The Sims 3 możemy klikać na daną kategorię i przeciągać suwaki ustawiając poszczególne opcje. The Sims 4 usunęło suwaki. Czwórkowy kreator Simów daje nam możliwość modelowania Simów za pomocą klikania, poszerzania, rozciągania i przesuwania. Wszystko to robimy myszką. Możemy wybrać gotowego Sima i następnie przerabiać go. Pierwszą kategorią jest edycja ciała Sima. Zapewne widzieliście zwiastun gry i poradnik od producentki – powiem Wam szczerze, że poradnik i zwiastun to kicz.




Nie oddają one w pełni tego jak fantastyczna jest gra i samo tworzenie Simów. Na początku oceniałem tę grę nieco sceptycznie, pewnie jak większość Was. Jednak zwracam honor – gra totalnie mnie zmiotła. Simowie po raz pierwszy w historii mają prawdziwe emocje, które wpływają na ich życie. Jednak wróćmy do tworzenia Simów. Możemy dosłownie złapać daną część ciała Sima i dowolnie ją zwiększać bądź zmniejszać. Nogi, łydki, ręce, stopy, głowę, brzuch, piersi, ramiona, tyłek… WSZYSTKO! Łapiąc Sima za plecy możemy ustawić jego postawę. Wolicie się garbić czy chodzicie wyprostowani? Wink

CHODZI JAK W ZEGARKU
Mówiąc o chodzeniu. The Sims 4 daje nam możliwość nadania Simom specjalnego stylu chodzenia. Nasz Sim może chodzić normalnie, poruszać się jak modelka na wybiegu, jak gwiazda Hollywood oraz bujać się na boki jak podblokowy gangster. Oprócz ustalenia podstawowego sposobu chodzenia… zmienia się on pod wpływem emocji.
Jeśli Wasz Sim jest smutny, to będzie on chodził nieco wolniej, będzie zgarbiony i oczywiście będzie popłakiwał co jakiś czas. Zły Sim podnosi barki podczas chodu, cały napusza się jakby chciał komuś przyłożyć. Myślę, że przejście się przez korytarz pełen nudnych obrazów szybko zmieni złośnika w znudzonego Sima.
SPOKO RYBKA
Emocje, emocje i jeszcze raz emocje. Czwórka kładzie nacisk na grę, a grafika faktycznie pasuje do zabawy. Kiedy nasz znudzony Sim maluje obraz będzie on związany z jego uczuciami. Sim na pokazie narysował smutnego kotka, tymczasem szczęśliwy Sim narysował domek na trawie. Domki, domki. Na emocje Simów wpływają wszystkie elementy wystroju domu. Jeśli postawicie odpowiednią kanapę, to wprawi ona Waszych Simów w romantyczny nastrój. Pisząc o emocjach chciałbym powiedzieć Wam o prawdziwych przykładach podanych podczas prezentacji.
Wyobraźcie sobie małżeństwo, które się rozwiodło. Rozwiedli się oni niestety w złości. Za każdym razem kiedy ex małżeństwo widzi się gdzieś na ulicy, to dogryzają oni sobie nawzajem, a ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi, obgadują swoich ex partnerów. Mówiąc prościej – faktycznie wiedzą, że to jest ich partner z którym się rozwiedli. Różne nastroje dodają różne interakcje. Branie zimnego prysznica złagodzi działanie złości, podobnie jak interakcja… Robienia siku po mistrzowsku.
 
Z innej beczki – matka, która pokłóciła się z innym Simem będzie wykazywała mniejszą ochotę na zabawę z dziećmi. Rodziny jedzą wspólne posiłki, rodzice bawią się z dziećmi. Jest to dosłownie coś w rodzaju "Hej tato, bawimy się w piratów – bądź złym potworem morskim!". 
"MĄDRE" UBRANIA
 
Jak już pisałem – po najechaniu na Sima wyświetlają się różne kategorie. Dla twarzy są to: edycja ciała, włosy, zarost, kapelusz, akcesoria i makijaż. Dla ciała jest to: edycja ciała, koszulka, pełny strój, spodnie, dodatki i buty. Dobrą nowiną jest fakt, że ubrania są teraz "mądrzejsze". Nakrycia głowy można zakładać na każdą fryzurę, a spodnie dopasowują się do rodzaju butów. Jeśli nasz Sim założy wysokie buty, to spodnie "schowają" się w butach.
Jeżeli spodnie są z bardziej luźnego materiału – ładnie nałożą się na buty. Żadnego przenikania i zakrywania. Wszystko dzieje się tak, jakby cały ciuch Sima został zaprojektowany. Mówiąc o projektowaniu – twórcy przygotowali masę losowych Simów. Teraz możecie wylosować sobie Sima z ładnym, dopasowanym ubraniem. Np. kolor butów będzie pasował do spódniczki.


 
Tym samym chciałbym przedstawić Wam pierwszą wersję Sima, który prawdopodobnie zastąpi w przyłości DOTkowego Charlesa! Wink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz